środa, 17 lipca 2013

Która z nich najlepsza, która najładniejsza?

A ktora bedzie pierwsza...?
Nie mam nic skończonego do pokazania, tylko trzy zaczęte firanki, każda inna, a jednak ze wspólnym mianownikiem- oprócz tego, że każda w fazie robienia- otóż wszystkie z elementów. Pierwsza:

Schemat dodawałam w poprzednim poście gdyby któraś z Was była zainteresowana.
Druga:

Ten wzór również znany,  między innymi za sprawą Lacrimy, gdzie jest wykorzystany jako firanka właśnie:)
Pozdrawiam Cię Lacrimo:) Twoje firanki są dla mnie wzorem.
No i trzecia:

Wzór też pokazałam we wcześniejszym poście. To ta firanka dla siostry. Ma być górą połaczona pasem słópków a na dole jakieś frędzle,  ale jeszcze nie mam koncepcji. Jak będą sie prezentowały poszczególne firanki będzie widać w oknie dopiero. Ale to jeszcze może potrwać...

2 komentarze:

  1. jakoś ta pierwsza bardzo mnie ciekawi, jest inna.ma to coś,

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zapowiadają się bardzo ciekawie ale na pierwszym miejscu postawiłabym tą pierwszą :-)

    OdpowiedzUsuń